miercuri, 6 ianuarie 2010

Gaudeamus

Stiu ca atrecut de mult (o luna si ceva), insa zilele astea am intrat si eu in posesia pozelor. Asa ca sa-i dam bice.
Fata de anul trecut ofertele au fost destul de bunicele (criza asta e numai buna), carti bune la preturi mici.
Bineinteles ca eu m-am orientat spre genul fantasy, asa ca am lasat celelalte genuri pentru la anu`.
In prima zi am luat cu asalt editura Leda si mi-am achizitionat "Mort si-ngropat", "Mai rau decat moartea" si "Moarta pentru toti", toate de Charlaine Harris.
Cum avida pofta de a citi si alte romane despre sugatorii de sange este mare, am dat iama si la editura Nautilus si mi-am luat "The Vampire Diaries ( The Awakening, The Struggle) - L. J. Smith", pentru ca mai apoi sa incerc si o scoala de vrajitoare- "Scoala de Vrajitorie" de E. Rose Sabin (pe asta am luat-o la pura plesneala; poate o fi ceva de capul ei).
In ultima zi mi-am zis ca undea prin anii trecuti imi placea Barnes, asa ca mi-am zis sa-i mai dau o sansa prin achizitionarea a 3 romane - "Trois", "Pedantul in bucatarie" si "Tristeti de lamaie". Ultima a ajuns la Val, pentru ca cea de la editura m-a asigurat ca e destul de buna.
De la reduceri mi-am luat si un japonez - "Pana la lasarea serii" - Junnosuke Yoshiyuki- si o carticica de bucate frantuzesti "Bucataria franceza - colectia gastronomica", pe care dupa o rasfoire mai atenta mi-am dat seama ca nu ma pasioneaza chiar asa tare.
Vampirii i-am terminat asa ca luna asta ma voi delecta cu barnes. Sa vedem ce-i poate creierasul.
SI sa nu uit - au fost si briose frumos colorate, desi le-as fi preferat fara tona aia de glazura plina de coloranti, au fost si vedetute si oameni simpli, a fost foarte aglomerat, insa destul de placut.
La anu` mergem in calitate de vizitatori :)



Niciun comentariu: