duminică, 21 iunie 2009

Bookfest 2009, Alexandrina, Kitchen Confidential si Gatitul


Dupa cum se vede din titlu, voi incerca sa scriu despre fiecare cate ceva.
1. Am reusit ieri sa ajung pe la Bookfest, in speranta ca imi voi achizitiona cateva carti si voi vedea concertul ALexandrinei.
Initial am analizat oferta editurilor desi majoritatea (adica cele gen Polirom si Humanitas) nu aveau cine stie ce reduceri. Sa le luam pe rand."
Primul stand: Corint..OMG OMG...volumul 6 si 7 din" Vampirii sudului ". Achizitie pe loc.
Al doilea stand: Tritonic. Oferta f generoasa: 50% reducere la titlurile mai vechi de un an. Eu venisem pentru : Sotia calatorului in timp ( pe care am gasit-o la 23 lei) dar am plecat de acolo si cu romanul " Obiecte ascutite" la doar 13 lei. AVeau la Obiecte ascutite si varianta cartonata dar nu prea ma dau in vant dupa carti grele, avand in vedere ca la continut sunt identice.
Am trecut si pe la polirom si humanitas, unde aveau reduceri si promotii dar nu la cartile care m-ar fi interesat (la humanitas erau titluri din literatura japoneza la 10 lei pe care le aveam deja, plus promotia: iei 3 carti platesti 2). La polirom aveau cateva carti la 9 lei dar erau niste titluri atat de obscure sau proaste incat nu m-am avantat- am atatea carti in biblioteca pe care probabil nu le voi citit niciodata).
La editura Trei in schim am vazut cateva titluri bunicele ( printre care si un roman erotic japonez si "Visatorii" ) la pret de 5 lei daca imi aduc bine aminte dar iar nu m-am avantat pentru ca deja am atatea carti la rand sa fie citite incat astept gaudeamusul pentru a-mi face iar plinul.
2. Initial ne-am dus( eu si Oana) pentru concertul \ALexandrinei. Pe la 6 si 10 am inceput sa ne agitam putin pentru ca nu auzeam nici o muzica, un sunet care sa anunte concertul. Moarte de sete am iesit la terasa de afara in speranta ca poate se tiene afara concertul. Ciuciu. Chiar nu pot sa-mi dau seama daca s-a tinut, unde s-a tinut si la ce ora s-a tinut. Mi-a cam parut rau dar asta e. data viitoare.

3. AM reusit cu o zi inainte de Farmaco sa vad sezonu 1 si singurul sezon din Kithen confidential. Un serial f tare pe care il recomand cu caldura tuturor. Actorul principal e Bradley Cooper, un om care chiar reuseste sa ma faca sa rad. Mimica, expresivitate, talent, corp...are de toate. Chiar sper sa il vad in cat mai multe filme/seriale si sa nu fie genul de actor de un sezon-doua. Chiar sunt f entuziasmata in ce priveste cariera lui:)
Nu, n-am vazut inca "The hangover", desi am auzit destule critici la adresa lui, ba ca ar fi un film usurel, ba comedie pentru prosti, ba ca glumele sunt rasuflate...samd. Sper sa-l vad weekendul asta, sau macar luni. E cu Bradley Cooper deci nu cred ca e chiar atat de prost:P

4. Gatitul. De cand cu kitchen confidential si cu blogul lui Teo http://gospodini.blogspot.com/ am zis ca poate nu sunt o cauza pierduta a gatitului. Asa ca am incercat in ultimele luni sa-mi prepar si singura ba o briosa, ba o placinta, ba un pui condimentat. Placinta a iesit un dezastru total, briosele au iesit comestibile dar parca le lipsea ceva( cred ca era nuca) iar puiul a avut nevoie de vreo 2-3 incercari pentru a capata un gust:))
Am incercat sa fac: Chicken Nuggets si chiar mi-au iesit de la a 2-a incercare ( nu reuseam sa-mi dau seama cam cat sa tai cuburile si le cam lasam prea mult la marinat); Chec si muffins din albusuri ( asta a iesit bun rau- desi cred ca ar fi iesit si mai bun daca ma deplasam sa iau si nuci); Papanasi cu dulceata si smantana ( nu au iesit asa ca nu ma mai avant a 2-a oara); Prajitura cu nuca de cocos ( a iesit mult prea dulce siropul de am zis ca vomit daca mananc o bucata intreaga). Poate in timpul vacantei imi voi face mai mult curaj si voi reusi mai multe retete. Momentan am o mica obsesie legata de placinta cu mere americana; am gasit reteta, am tava corespunzatoare dar inca nu am curaj. Promit sa pun poza daca-mi iese:))

Niciun comentariu: